HTML

Get Dead US Tour

Punkrock turné az USA-ban. Helyzetjelentések, beszámolók.

Friss topikok

Címkék

2013.11.29. 21:48 gdustour

41. nap, Portland (OR)

9-kor keltünk, még indulás előtt rábeszélte a banda az egyik srácot, Kase-t, aki segített szervezni az előző estét, hogy jöjjön velünk a turné további részére. Végül csak beszállt a buszba és mentünk is. Nagyon fáradt voltam, de szerencsére nem nekem kellett vezetnem, úgyhogy végig is aludtam az utat. Aztán amikor megérkeztünk gyorsan bepakoltunk, és elmentünk a zenekar egyik haverjához kicsit lazítani meg inni 1-2 italt. Elvitt minket egy helyre kajálni is, ahol nagyon jó burritot ettünk. Aztán visszamentünk a koncerthelyre, összeraktuk a színpadot, kicsit dumálgattunk. Nem volt zuhagynzó a bandáknak, sőt külön wc se, így kénytelen voltam egy "turnézuhanyzást" csinálni a publikus wc-ben. Ez úgy nézett ki, hogy bezárkóztam és nedves törlőkendőkkel megpróbáltam végigtörölni magam. Elég fura dolog, de ha nincs más ezt kell csinálni.

A Get Dead koncert nagyon jól sikerült, már akkor szinte teljesen tele volt a terem, és a zenekarnak sok ismerőse/rajongója van Portlandben, így elég jó buli alakult ki. Ez után viszont én elmentem aludni a kisbuszba, mert éjszakai vezetést várt rám és fáradt voltam. Megbeszéltük, hogy akkor telefonálnak mikor már mindenki kész az indulásra, jött is a telefon éjfélkor, odavezettem a klubhoz, beszálltak és meglepően gyorsan el is indultunk.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://gdustour.blog.hu/api/trackback/id/tr985668049

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása