HTML

Get Dead US Tour

Punkrock turné az USA-ban. Helyzetjelentések, beszámolók.

Friss topikok

Címkék

2013.12.13. 03:54 gdustour

53. nap, Las Vegas (NV)

Korán, 9 körül keltünk, mert még mindig hosszú út várt ránk. Vezetnem viszont nem kellett, az előző napi 9 órás vezetés és nem túl sok alvás után a srácok átvállalták tőlem az utolsó napi utat, így pihenhettem. Már persze amennyire ezt a buszban lehet. Időben odaértünk Vegasba, 6 körül már a klubnál voltunk, de a koncert csak 9-10 körül kezdődött, így egy szállodai szoba lefoglalása mellett döntöttünk. Ez pedig a Hard Rock Hotelben volt, hogy az utolsó estét igazán jó körülmények között tölthessük el. Kicsit pihentünk a szobában, közben én összepakoltam a cuccaimat. Nem tudom, hogy ezt korábban írtam-e már, de mikor kiderült, hogy Vegasban lesz az utolsó koncert, akkor eldöntöttem, hogy ott maradok pár éjszakára utána. Több okom is volt rá, egyrészt 2 hónap után saját hotelszobában lenni kényelmesen elég jó dolog, másrészt Vegasban egész olcsón lehet hotelszobát kivenni, és nem akartam +1 fő lenni senkinél mikor hazaér a családjához/barátnőjéhez, mindenki egy kis pihenésre vágyik. Arról persze nem is beszélve, hogy azért Vegasban elég jól el lehet lenni. :) Na szóval összepakoltam a cuccaimat, közben megállapítottuk, hogy brutális árak vannak a hotelszobában, pl egy adag popcorn 35 dollár. És a többi szobában levő dolog is (minibárban italok, stb) nagyon drága. De ez még nem elég, kis mérlegekre vannak rakva, amiről ha az ember leveszi több mint 30 másodpercre, akkor már fizetni kell. Na ezért olcsók maguk a szobák.

Elindultunk vissza a klubba, közben még vacsoráztunk egy In'n'Out Burgerben, ami a kedvencem, és 9-re ott is voltunk. Bepakoltuk a cuccokat és kezdődött a koncert. Az első zenekar egy lánybanda volt, nem olyan jó mint San Antonioban, de azért egészen szórakoztató. A második viszont nagyon jó volt, Austinból jöttek, de sajnos a nevükre nem emlékszem. Közben olyan álmos lettem, meg akkora volt a füst a helyen, hogy úgy döntöttem pihenek kicsit a kisbuszban. Mikor kimentem kiderült, hogy Tim és Dave is ott van. Kicsit beszélgettünk, aztán kezdeniük kellett. Jó volt a Get Dead, de leginkább az utolsó szám volt emlékezetes, ahogy Sam bemutatta az egész csapatot és utána lement a turné legeslegutolsó refrénje az egészen megható volt. 48 nap összezártság alatt persze voltak néha veszekedések, de itt ekkor mindenki nagyon szeretett mindenkit. :) Utána vettem egy kör felest az egész csapatnak, kicsit megünnepeltük, hogy végigcsináltuk a turnét, aztán összepakoltunk és elmentünk a hotelbe. Itt persze az eredeti alvás terv helyett bulizás lett, vagyis leginkább iszogatós, mászkálós, beszélgetős éjszaka, de így is 5-kor feküdtünk csak le. Sam és Drew 7-kor jött meg, a többiek mondták hogy még hagyják őket békén, 9-ig alszanak, de én lementem velük a bárba egy újabb sörre. Közben elintéztem, hogy maradhassak a hotelben délután 2-ig. A srácok 9-kor viszont tényleg kijelentkeztek, mindenkitől elbúcsúztam, és elindultak. Persze néhányuktól csak pár napra búcsúztam el, és a többieket is valószínűleg látni fogom hamarosan, de azért akkor is nehéz volt elengedni mindenkit. Utána viszont már csak az alvásra tudtam koncentrálni :)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://gdustour.blog.hu/api/trackback/id/tr685689211

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása