HTML

Get Dead US Tour

Punkrock turné az USA-ban. Helyzetjelentések, beszámolók.

Friss topikok

Címkék

2013.12.05. 23:21 gdustour

46. nap, Las Vegas (NV)

Reggel 8-kor keltünk, az előző napi bulitól elég fáradtan. 9-kor sikerült is elindulnunk. Az út eseménytelenül telt, 3-ra már Vegasban voltunk. Jó volt újra megérkezni a party-városba :) De túl fáradt voltam, úgyhogy a bepakolás után aludtam egyet a kisbuszban. A koncert nagyon korai volt, 6-kor kezdett a Get Dead, és 10-re be is kellett fejeznie mindegyik zenekarnak. Szerencsére azért időben felébredtem és odaértem segíteni a koncerten. Utána Masked Intruder alatt eljátszottunk egy jelenetet, amit már 1-2 napja terveztünk. Van velük mindig egy rendőrnek öltözött srác a színpadon, aki aztán egy idő után beugrik a közönségbe, letépi az ingjét, stb. De az elején még nagyon komolyan áll ott. Kitaláltuk, hogy felrohanok a színpadra, és ő majd kidob, így mindenki azt hiszi, hogy tényleg valami rendfenntartó. Elég jól sikerült a móka :) A backstage-ben közben találkoztam Fat Mike volt feleségével, aki elrepült erre a bulira. Volt rendes vacsoránk, több fogás, sült húsok, saláta, süti, jól el voltunk látva.

A koncertnek tényleg vége lett 10-re, előtte még összehaverkodtam az egyik security sráccal, mondtam neki, hogy majd fogok ugrani egyet a közönségbe, ne legyen belőle probléma. A válasz csak annyi volt kb, hogy "király, csak vigyázz magadra". :) Utána dumáltam még vele, mondtam neki, hogy egy hét múlva újra Vegasban leszek, mondta, hogy ugorjak be a klubba, kapok VIP belépőt meg ingyen italt. A koncert vége után összepakoltunk és kivettünk egy szobát a szemben levő hotelben. Ott volt a többi zenekarnak is szobája, beszéltük is, hogy ez a "high-class punkrock". Dehát igazából elég olcsók a szobák, a hotelek bevétele a kaszinókból van. Persze mentünk is játszani, de előtte még volt egy kis party a Less Than Jake buszon. Aztán a 4 zenekar együtt ment a New York New York kaszinóba, ahol Erin (Fat Mike exfelesége) mindenkinek osztogatta a 20 dollárosokat, hogy menjünk játszani. Eddig is jó volt része lenni egy ilyen nagy turnénak a jó koncerthelyszínek, kiszolgálás, hotelek miatt, de ez még ezeken is túltett. Nyomtuk a blackjacket meg a rulettet, sikerült is többünknek nyerni, én kb 100 dollárral gyarapítottam a költőpénzem. Aztán majdnem mindenki nyomta a bulit még reggelig, én 4 körül lefeküdtem, hogy tudjak vezetni.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://gdustour.blog.hu/api/trackback/id/tr135677937

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása