HTML

Get Dead US Tour

Punkrock turné az USA-ban. Helyzetjelentések, beszámolók.

Friss topikok

Címkék

2013.12.13. 03:43 gdustour

52. nap, utazás

Délben keltünk, nem aludtam túl jól, mert felfújható matracom volt, ami félig leeresztett reggelre, így elég kényelmetlenné vált. Megfürödtünk, Jamie főzött nekünk ebédet, megettük és indultunk. 2-kor elindultunk és az volt a terv, hogy megyünk ameddig csak bírunk, mert Vegas 20 órányira van San Antoniotól és az még 2 nap alatt is sok alvással együtt. 10-ig vezettem, akkor megálltunk vacsorázni, de az étterem ahova menni akartunk zárva volt, egy másikat megnéztünk, az túl drága volt, így végül Taco Bell lett a megoldás. Utána Dave vette át a vezetést. Én meg valamiért nem tudtam elaludni, bár igazából nem is álmos voltam akkor, csak a testem volt fáradt. Így aztán filmet néztem a többiekkel, utána meg talán a turné legjobb beszélgetése alakult ki, kb 2 órát dumáltunk munkáról, gyerekkorról, stb. Aztán megérkeztünk egy hotelbe, és fürdés után gyorsan le is feküdtünk aludni.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://gdustour.blog.hu/api/trackback/id/tr465689208

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása