HTML

Get Dead US Tour

Punkrock turné az USA-ban. Helyzetjelentések, beszámolók.

Friss topikok

Címkék

2013.10.31. 01:56 gdustour

10. nap, San Diego (CA)

Reggel megint fel kellett kelni időben, mert a következő buli is egy matiné show volt San Diegoban, és még boltba is el kellett mennünk pár vállfát venni, hogy a pólókat könnyebben fel tudjuk rakni a falra, meg nekem kellett vennem egy új fogkefét, mert az előzőt sikerült ottfelejtenem az előző állomáson.

Egy újabb nagyon jó bár, végtelen ingyen sörrel, amiből sajnos csak kettőt ittam, mert itt kellett vezetnem este. Volt viszont barbeque, ettem pár jó hamburgert. A koncerten egyébként jó hangulat volt, ment a táncikálás végig. Ez volt az utolsó közös nap a Neutralboy-jal, akik nagyon odatették magukat. A Get Dead is most volt eddig a legjobb, a bulit pedig a Rat City Riot zárta, akiket Jó volt újra látni. Bepakolás után rá kellett jönnünk, hogy sikerült úgy leparkolni, hogy az utánfutóval onnan nem lehet kitolatni. Az hozzá tartozik, hogy én nem ott álltam meg, de valaki átállt erre a helyre, nem volt okos ötlet. Végül úgy oldottuk meg, hogy 8-an megfogtuk az utánfutót és egyszerűen arrébb raktuk, mert kicsit túl biztosra mentünk amikor rákötöttük a buszra, és nem volt kedvünk az összes láncot meg lakatot szétszedni.

Indulás előtt a Rat City Riot dobosával dumáltam, aki csak akkor jött rá, hogy honnan voltam ismerős neki, játszottunk együtt Németországban idén, amikor turnén voltam az olaszokkal. Panaszkodott is, hogy mindenki kapott valamit tőlünk, csak ő nem, úgyhogy előkerestem neki a saját Rebels' Bay pólómat, amiért cserébe adott egy Rat City Riot dzsekit. Aztán mondta hogy indul, mert megy Koffin Kats koncertre. Ekkor derült ki, hogy ott vannak pár utcányira, de nekem el kellett vinnem a zenekart a szállásra. Ott elkezdtünk iszogatni, Drew tetoválni (ez a munkája és hozott magával eszközöket, hogy a turnén lehessen tetoválásokat csinálni), één meg végül nem tudtam ellenállni a kísértésnek, hívtam egy taxit és elmentem a koncertre. Mire odaértem már le is volt dumálva, hogy rákerülök a Koffin Kats vendéglistára, meg kaptam ingyen sört is, így végülis csak a taxipénzt költöttem, de azért az így is elég húzós volt, 55 dollár oda-vissza. De megérte, haverokkal találkozni mindig jó, és inkább spórolok máson. Sokat nem maradhattam a helyen a koncert vége után, mert másnap 7 órás vezetés várt ránk.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://gdustour.blog.hu/api/trackback/id/tr165607301

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása