HTML

Get Dead US Tour

Punkrock turné az USA-ban. Helyzetjelentések, beszámolók.

Friss topikok

Címkék

2013.10.31. 01:58 gdustour

12. nap, San Antonio (TX)

Éjjel 2-kor sikerült végül elindulni, én eredetileg az éjfélkor indulásra igértem, hogy 3 órát tudok vezetni, de végül napfelkeltéig vezettem, így átértünk Új Mexikóba. Utána én elmentem a busz hátuljába aludni és Dave vezetett pár órát. Vele eljutottunk Texasba. Ott megint cseréltünk, Scotty vette át a vezetést. Ekkor volt a második "inspection"-ünk. Ez azt jelenti, hogy leterelnek az autópályáról, és ellenőrzik az autót. De nem kell kipakolni, csak gondolom ha gyanúsak vagyunk. Az elsőnél én vezettem, kicsit paráztam is, de úgy tűnt, hogy az embert annyira meglepte a magyar útlevél, hogy inkább csak simán tovább engedett. Ennél a másodiknál meg már tanítanivalóan profik voltunk, a "we got inspection" beszólásra egy pillanat alatt mindenki ébren volt, be volt kötve az öve, és szépen nyugodtan ült a helyén. Remélem máskor se lesz gond.

Újabb néhány óra múlva megint megálltunk, hogy együnk valamit. Mivel szinte senkinek nem volt készpénze, de zenekari pénz se nagyon volt, ezért nagyon szegényes, igazi punk-ebédünk volt, a legolcsóbb húsmentes burrito, fejenként 2 dollárért. Ez után Mikey vezetett egy darabig, aztán már nem tudtam aludni, úgyhogy átvettem az utolsó 2 órára a kormányt, és megérkeztünk San Antonioba este 9-re. 1 óra időeltolódás volt, ez azt jelentette, hogy 18 órát utaztunk egyben, nagyon fárasztó volt, de ez volt a turné leghosszabb útja.

A koncert előtt még volt időnk a szállásadónknál pár hamburger elfogyasztására, de 10-re már a helyen kellett lennünk. Ott kiderült, hogy az utca túloldalán az Arctic Monkeys játszott, tehát ott rengeteg ember volt, a mi helyünkön alig néhányan. Épp ezért is a kezdés csak 11 körül volt, és az első zenekar után azért már megjöttek az emberek. Nagyon fáradt voltam, de azért megnéztem a Get Deadet, utána viszont elmentem aludni a buszba. 2 körül keltettek, bepakoltunk, elvezettem a szállásra, ahol gyorsan lezuhanyoztam és mentem is aludni, mert tudtam, hogy másnap is hosszú út vár ránk.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://gdustour.blog.hu/api/trackback/id/tr845607303

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása