HTML

Get Dead US Tour

Punkrock turné az USA-ban. Helyzetjelentések, beszámolók.

Friss topikok

Címkék

2013.12.10. 12:54 gdustour

50. nap, Houston (TX)

11-kor keltünk, rövid út várt csak ránk szerencsére, 2-3 óra. Persze reggel megtaláltam a hálózsákomat is. Délben elindultunk, Timmy vezetett először. Egy idő után aztán megálltunk kajálni, és én vezettem az utolsó órában. Megérkeztünk a helyre, majd lassan a többi banda is, és már ekkor elkezdtük a "na ez az utolsó ..." mondatokat. Pl az utolsó Less Than Jake hangolásnál már élveztük a számokat, megnéztük az aznapi időbeosztást, aminek az alján ott volt, hogy "GOOD TOUR DUDES", stb. Aztán miután a színpad teljesen elő lett készítve megcsináltuk a turnéfotót is, amit beszúrok majd egy következő bejegyzésbe. Utána indult a "shopping", a zenekarok bevásároltak egymás cuccaiból. Vagyis nem vásárlás volt mert mindenki ingyen kapott, amit akart. Vicces volt ahogy válogattunk. Én mindig ruhákra megyek rá ilyen helyzetben, és mivel pólóm nagyon sok van, inkább pulcsit kértem mindegyik bandától.

A koncertek ezen a napon 1 órával később kezdődtek mint a turnén általában, így még jobb hangulat alakult ki a kezdésre. Sam felvette mindegyik zenekar pólóját, és a színpadon egymás után vette le őket, ez jó ötlet volt. Jót buliztunk mindegyik zenekarra, aztán elkezdődött a búcsúzkodás, kontakt infók begyűjtése. Én egy turnéplakátot aláírattam mindenkivel, ez jó emlék lesz. Voltak akik még az éjjel repülővel hazamentek Houstonból, így korábban leléptek, de egész sokan ottmaradtunk zárásig. Végül mindenki elbúcsúzott mindenkitől, megbeszéltük, hogy megpróbálunk majd találkozni valahol, pl velem Európában, aztán mentünk a hotelbe. Egészen szomorú és megható volt ez az este, amire nem számítottam, de végülis mégiscsak 1.5 hónapot együtt töltöttünk kb 40-en, ami nem rövid idő. De ahogy valaki mondta, egy turnén nincs "goodbye", csak "see you later", remélem így is lesz.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://gdustour.blog.hu/api/trackback/id/tr575684480

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása