HTML

Get Dead US Tour

Punkrock turné az USA-ban. Helyzetjelentések, beszámolók.

Friss topikok

Címkék

2013.12.03. 05:14 gdustour

45. nap, San Diego (CA)

Délben keltem, lassan összekészülődtünk, fürödtünk, és rá kellett jönnöm, hogy megint elhagytam a fogkefém az előző helyen. Szerencsére még indulás előtt elmentünk boltba, ahol ezt is be tudtam szerezni. Két és fél óra alatt oda is értünk San Diegoba, jó volt itt vezetni, napsütés, 30 fokos meleg, óceánpart. :) 4 körül megérkeztünk a koncerthelyszínre, ami a House of Blues volt, legendás helyek egyike. Több városban is van ilyen, és nagyon jó, bár kicsit túl nagy, 1-2x eltévedtem. :) Itt kaptunk rendes vacsorát is, de már annyira éhes voltam mikor odaértünk, hogy elmentem egy Subwaybe enni. Persze mire visszaértem kész volt a vacsora. A koncert elég simán lement, aztán komoly partyzás alakut ki, mert csak pár percnyire voltunk a hoteltől, ahol aludtunk. Less Than Jake most egy idősebb párt hívott fel a színpadra sörözni, az elmúlt napokban volt fánkevő verseny, legfurább haj verseny, mindig feldobják valami érdekessel a koncertet. :)

Mikor vége lett mindennek összepakoltunk és elmentünk a hotelbe, ami egy nagyon jó hotel volt, medencével, hatalmas szobával, amiben jutott mindenkinek ágy. De nem sokat aludtunk, mert a Masked Intruder srácok is ott voltak, meg még pár ismerősünk, így aztán ment a party hajnalig.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://gdustour.blog.hu/api/trackback/id/tr325672656

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása