HTML

Get Dead US Tour

Punkrock turné az USA-ban. Helyzetjelentések, beszámolók.

Friss topikok

Címkék

2013.12.05. 23:23 gdustour

47. nap, Mesa (AZ)

9-kor keltünk, de végül csak 10 körül indultunk el, így eléggé késésben voltunk, mert az út ugyan csak 5 és fél óra volt, de vesztettünk egy órát az időzónák miatt. Volt még egy érdekes történés, tankoltunk, Timmy "pumpált", csak elfelejtette kivenni a csövet a végén. A tükörből ez nem nagyon látszik, úgyhogy simán elindultam, a cső meg kiszakadt a helyéről. Bementünk szólni, hogy mi a helyzet, de már nevettek és mondták, hogy nem ritka az ilyen, épp ezért van úgy kialakítva, hogy ez nem okoz semmi gondot, a cső lecsatolódik a helyéről és egy szelep elzárja a benzin útját. Épphogy sikerült odaérni úgy, hogy még legyen idő egy gyors soundcheckre mielőtt a közönséget beengedik. Így aztán csak egy gyors pizzázásra maradt időm, és már kezdődött is a koncert. Aztán pakolás, kis lazítás a backstage-ben, majd elmentem aludni 1 órát a kisbuszba. Persze nem ment olyan egyszerűen, mert ott épp interjút készítettek Sammel és Timmel, de aztán csak vége lett és aludhattam kicsit. Szokásosan Less Than Jake vége felé visszamentem, jó hangulat volt bent.

A koncertek vége után vettem egy Less Than Jake pulcsit elég jó áron, 40 helyett 15 dollárért megkaptam. Mondjuk reméltem is, hogy valahogy így lesz, és mondták is, hogy pólót vagy ilyesmit ingyen adnának, de a pulcsi nekik is sokba kerül. De ennyiért akkor is jó. :) Megpróbálok majd mindegyik zenekartól beszerezni még valamit a turné vége előtt. Eredetileg Sam bátyjához akartunk menni aludni, mert ő kb 1 órányira lakik csak, de az utca túloldalán volt egy sörfőzde sörözője és mellette egy hotel, úgyhogy úgydöntöttünk ott alszunk. Így én is ihattam finom söröket. :) Éjfélkor zártak volna eredetileg, de miattunk 2-ig nyitva tartottak, utána mentünk aludni.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://gdustour.blog.hu/api/trackback/id/tr725677943

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása