HTML

Get Dead US Tour

Punkrock turné az USA-ban. Helyzetjelentések, beszámolók.

Friss topikok

Címkék

2013.11.29. 21:43 gdustour

40. nap, Seattle (WA)

Sikerült időben felkelni, szép sorban mindenki lezuhanyzott, reggeliztünk, még tévézni is volt egy kis idő. Aztán kijelentkeztünk és elindultunk. Még mindig a hegyekben utaztunk, amik még mindig nagyon jól néztek ki. Egyszer egy erdőben álltunk meg, ahol egy folyó is volt, játszottunk kicsit a kövekkel a parton, jó volt a természetben lenni.

Megérkeztünk nagyon korán, így volt idő sétálni kicsit a városban, jó volt újra Seattle-ben lenni. Mikey-val elmentünk kajálni, ő talált magának egy jó vegan szendvics helyet, én meg emlékeztem, hogy a piacon van "hungarian kolbász", úgyhogy én azt ettem. Egészen olyan volt mint otthon, csak az volt a baj, hogy nem volt hozzá kenyér... ezt szóvá is tettem, hogy ehhez az kell. :)

A koncert jól ment, de igazából nem nagyon érdekelt, mert vártam, hogy Szakácsi Greg megérkezzen. Sokáig kellett dolgoznia, de azért csak odaért. Nagyon jó volt újra találkozni vele, sztorizgattunk, beszélgettünk zenéről meg mindenről. Sajnos nagyon sok időnk nem volt, mert erre az estére volt egy extra koncert is. A Get Deadnek nagyon sok barátja van Seattle-ben, és ők szerveztek egy privát koncertet egy kocsmába. Így aztán 11 körül odamentünk, bepakoltunk, autám kb fél órát töltöttünk parkolóhely kereséssel. Azért végül sikerült, és a koncert is jó volt, ment a táncolás, éneklés, megint azt kellett megállapítanom, hogy a kis koncertek sokkal jobbak. Get Dead után a Masked Intruder srácok másik zenekara is játszott, rájuk is teljes megőrülés volt, de én a vége felé kimentem a buszba aludni, mert nagyon fáradt voltam, és azt hittem, hogy majd kell vezetnem a végén. Kiderült, hogy nem kellett, mert a szállásunk 1 utcányira volt, viszont ott egy reggelig tartó házibuli alakult ki, kb 5-kor feküdtem le.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://gdustour.blog.hu/api/trackback/id/tr335668047

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása