HTML

Get Dead US Tour

Punkrock turné az USA-ban. Helyzetjelentések, beszámolók.

Friss topikok

Címkék

2013.10.31. 01:57 gdustour

11. nap, Tempe (AZ)

Hétfő reggel 8, indulás Arizonába. Az út sima volt, láttuk Mexikót, a határral párhuzamosan mentünk egy ideig. Út közben rájöttünk, hogy az utánfutón ki kell cserélni a gumikat, és a zenekarnak a punknews.org-on kell livechatben részt venni délután, úgyhogy megálltunk Sam bátyjánál, aki Phoenixez közel lakik, és amíg a zenekar nagy része a kérdések megválaszolásával volt elfoglalva Mike meg én elmentünk kicseréltetni a gumikat. Sam bátyjának kislánya valamiért velem akart mindig beszélgetni, próbáltam neki elmondani, hogy hol van Magyarország, de feladtam amikor a térképet elkezdtem mutatni és megkérdezte hogy hol van Amerika. :)

Este 8 körül indultunk végül Tempebe, ahol a turné egyik legnehezebb estéje várt ránk. Na nem a koncert miatt, az teljesen rendben volt, de a következő állomás San Antonio, 1000 mérföld... úgyhogy egész éjszakára és másnapra utazás volt a program, és a koncert után rögtön indulni kellett volna, ami persze nem történt meg. Azért én próbáltam nagyon pihenősre venni az estét, nem foglakoztam sokat a zenekarokkal, ettem, ittam egy sört és próbáltam aludni kicsit a buszban, ami nem nagyon ment... végül a Get Dead végére inkább be is mentem, aztán segítettem pakolni.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://gdustour.blog.hu/api/trackback/id/tr825607302

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása