HTML

Get Dead US Tour

Punkrock turné az USA-ban. Helyzetjelentések, beszámolók.

Friss topikok

Címkék

2013.11.26. 22:34 gdustour

36. nap, Denver (CO)

Reggel korán keltünk, reggeliztünk a hotelben és a srácok elkezdtek intézkedni busz ügyben. Én sokat nem tudtam hozzátenni, nekik voltak meg a kapcsolataik, de kb 3 órán keresztül folyamatosan telefonáltak egyszerre legalább hárman. Közben meghozták a roncsot, hát elég rosszul nézett ki. Az utánfutó viszont a saját "lábán" jött. Megnézegettük, és megállapítottuk, hogy működni fog. A tetején van egy lyuk, meg pár lámpája kitörött, de gurul. A hangszereket nem néztük meg akkor még. Végül nem lett semmilyen megoldás a buszra, mert közben kiderült, hogy a kiadó nem vett nekünk, csak a pénzt adja rá, de a közelben nem találtunk olyat, ami jó lett volna. A legnagyobb baj azzal volt, hogy semmi olyat nem lehet bérelni, amivel vontatni is lehet, és rájöttünk, hogy arra nincs elég időnk, hogy vegyünk. Így végül az lett a megoldás, hogy béreltünk egy teherautót, mert azzal lehet vontatni, meg egy autót, mert a teherautóban csak hárman tudtak utazni. Szóval kibéreltük ezeket, a teherautó hátuljába beraktuk a cuccainkat, meg amit még ki tudtunk szedni Roseból, és elindultunk Denverbe. Sajnos az egyértelmű volt, hogy a koncertre már nem érünk oda, de az nagyobb város, és a következő koncert csak 1 órányira volt onnan, a srácok már menet közben elkezdtek dolgozni a megoldáson, nem sok sikerrel egyelőre.

Az út eseménytelenül telt, de jó volt vezetni az autót, amit béreltünk. Éjjel 11:30 körül érkeztünk meg Denverbe, egyből a hotelhez mentünk. Gyorsan még megvacsoráztunk, aztán elfoglaltuk a szobát, fürödtünk és aludtunk.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.