HTML

Get Dead US Tour

Punkrock turné az USA-ban. Helyzetjelentések, beszámolók.

Friss topikok

Címkék

2013.12.02. 02:40 gdustour

44. nap, Los Angeles (CA)

10-kor keltünk, fürödtünk, aztán kicsit még beszélgettünk a busznál, mert időben voltunk. Jó volt újra nyári időben lenni, sütött a nap, és elég volt egy póló. Dave vállalta a vezetést, úgyhogy szokásosan sörözgettem, filmet néztem, aludtam az úton. Meg is érkeztünk 4 körül Los Angelesbe. A koncerthely a Hollywood Boulevardon volt, úgyhogy Mikey-val elmentünk egyet sétálni. Én pár hónapja is voltam itt, meg előtte 1 évvel is, úgyhogy sok újat nem tudott mutatni, de vicces volt, hogy én mondtam el Mike-nak, hogy mi hol van.

5-re visszamentünk, akkor kellett beállniuk a színpadon, közben én felfedeztem a helyet. Nagyon profi hely, színház kialakítású, jó dolog amikor profi személyzet van. Külön színpad-menedzser, biztonsági szolgálatos ember, pakolásért felelős menedzser, mindenkivel külön kell beszélni, de minden meg is van szervezve. Sőt, annyira profi volt a hely, hogy még függöny is volt a színpadnál, így a a koncert úgy kezdődött, hogy az első szám első pillanatában felhúzták a függönyt. Elég jó volt így. Get Dead után összepakoltuk a cuccokat, de a buszba még nem tudtunk bepakolni. Valamiért az egyik menedzser engem választott, hogy fizessen a zenekarnak. Ez fura volt, mert általában az egész koncert legvégén kapjuk meg a pénzt, és nem engem szoktak keresni vele. De nem volt gond, aláírtam a papírokat és kész. :) Utána felmentünk a tetőre, ahol kivetítőn ment a többi zenekar koncertje. Közben odaadtam a pénzt Dave-nek, aki 100 dollárt nekem adott belőle, hogy az utolsó hétre kicsit jobban elengedhessem magam. Erre nem számítottam egyáltalán, de jól jött. :)

Találkoztunk egész sok ismerőssel, jót buliztunk szokásosan Less Than Jake-re. Aztán a koncert vége után kicsit szenvedtünk a bepakolással, mert a buszunk mögé parkoltak, de azért csak megoldottuk. Úgy döntöttünk, hogy Huntington Beachre megyünk éjszakára ahhoz az ismerőshöz, akinél kb 1 hónappal korábban is aludtunk. Ott Dave-vel elmentünk szendvicsekért, ez eltartott vagy egy óráig, de megérte, mert nagyon jó volt. Ittunk még pár sört meg egy kis whiskey-t, ment a jammelés akusztikusgitáron, és szép lassan mindenki lefeküdt aludni. Én az első 2 órát a házban töltöttem, de nagyon meleg volt és az állat-allergiám is előjött, úgyhogy kimentem a buszba, ami jó döntésnek bizonyult, ott kényelmesen tudtam aludni.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://gdustour.blog.hu/api/trackback/id/tr695670785

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása