HTML

Get Dead US Tour

Punkrock turné az USA-ban. Helyzetjelentések, beszámolók.

Friss topikok

Címkék

2013.12.01. 06:04 gdustour

43. nap, San Francisco (CA)

Délben keltem egy nagyon jó alvás után. Közben egész sokan lettünk, jöttek haverok, akik az esti koncertre készültek már. Csak 4-re kellett ott lennünk, úgyhogy majdnem 3-ig lazázhattunk, tv-ztünk, neteztem, fürödtem, stb. Közben Kase rájött, hogy otthon kell lennie szombat estére, így nézett magának egy repülőt, hogy a koncert után hazarepülhessen.

Időben odaértünk a helyre, mi voltunk az elsők a csapatból, de azért szép lassan mindenki megérkezett. Jó volt találkozni ismerősökkel, meg a zenekar családtagjaival is. A koncert előtt elmentem enni egy szelet pizzát, aztán aludtam még egy kicsit a buszban, mert megbeszéltük, hogy a koncert után elmegyünk félútig Los Angeles felé, és erre rá akartam készülni. Mikor felkeltem már várt a vacsora, ez végre olyan hely volt, amihez tartozott konyha, így főztek nekünk nagyon jó vacsorát. A koncert jó volt, sok extra nem történt, de jó volt a közönség, és annyira teltház volt, hogy szinte lehetetlen volt eljutni a terem egyik végéből a másikba, még szerencse, hogy nekünk volt egy saját utunk, ahol meg tudtuk ezt tenni. Az még érdekes volt a helyen, hogy a security csak lányokból állt. Utólag megállapítottuk, hogy ez igazából jó ötlet, mert velük senki nem veszik össze. :)

Kb éjfél körül összeszedtük magunkat, mindenki elbúcsúzott a barátnőktől, ettünk még páran hotdogot az utcán és elindultunk. Először Kase-t vittük el a repülőtérre, aztán mentünk Los Angeles felé. 3 óra körül kerestünk egy hotelt az úton, 4-re ott is voltunk, és gyorsan lefeküdtünk aludni.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://gdustour.blog.hu/api/trackback/id/tr125669550

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása