HTML

Get Dead US Tour

Punkrock turné az USA-ban. Helyzetjelentések, beszámolók.

Friss topikok

Címkék

2013.11.26. 22:37 gdustour

38. nap, Salt Lake City (UT)

Ahogy már előre megbeszéltük, nem én vezettem, így aztán végig is aludtam az utat, ami egyrészt azért is jó volt, mert volt egy kis bepótolni való alvásom, másrészt kezdtem megbetegedni, egy kicsit megfázhattam az elmúlt napokban, de ezt is sikerült egész jól kialudnom magamból. Azért amikor megálltunk néha volt időm megcsodálni a tájat, a Sziklás-hegység szép. :)

5 körül értünk a helyre, ami egy nagy komplexum volt, egy kisebb teremben volt a koncert, de azért ez is nagy volt. Volt külön étkező, és ott volt a sör is, úgyhogy leginkább ott múlattuk az időt. Ment a sztorizgatás, jött pár ismerőse a zenekarnak, jól elvoltunk. Persze a Less Than Jake-et azért megnéztük, a szokásos stage dive-omat se hagytam ki. Aztán mikor vége lett a koncertnek az ismerősök elhvtak egy másik bárba, ahol ingyen ihattunk. Ott karaoke-est volt egyébként, a srácok le is nyomtak pár számot, jó móka volt :)

A szállásunk az egyik ismerős házának pincéjében volt. Nade a pince fel volt szerelve zenével, étellel, itallal, billiárd asztallal, tv-vel és nem utolsó sorban kanapékkal meg puha szőnyeggel. Így aztán nagyon jót aludtunk.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://gdustour.blog.hu/api/trackback/id/tr335659875

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása