HTML

Get Dead US Tour

Punkrock turné az USA-ban. Helyzetjelentések, beszámolók.

Friss topikok

Címkék

2013.12.28. 10:57 gdustour

58. nap, San Francisco - házibuli

Mire felkeltem már délután 5 körül volt. Ekkor jöttem rá, hogy sikerült a turné legvégére még egyszer elhagynom a fogkefémet, Vegasban maradt. Azt hiszem ez volt az 5. alkalom... :) Szerencsére kaptam utánpótlást, így most nem kellett vennem. Mikey alig aludt 1-2 órát, mert Lindsey-nek reggel valami dolga volt, ahova elment még mielőtt mi lefeküdtünk volna, és mikor hazajött, akkor együtt kellett elmenniük valahova. Jó, hogy engem hagytak aludni. :) Így viszont mikor felkeltem hamarosan indulnunk kellett a házibuliba, ahova hivatalosak voltunk. Vagyis én úgy direktbe nem, de persze mentem velük. Előtte még bevásároltunk, vittünk kaját-italt, és metróval 7 körül ott is voltunk. Ez egy lány diplomaszerzésének ünneplése volt, aláírtam magyarul az emléklapot, hogy érdekesebb legyen. Aztán kb éjfélig ment a dumázás, mindenféle érdekes sörök/borok megkóstolása, kajálás, Jameson ivás, és végül Joe (Lindsey nővérének a pasija, egyben a Lagwagon basszgitárosa) vitt haza minket, ahol gyorsan be is dőltünk az ágyba, itt volt az ideje az alvásnak.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://gdustour.blog.hu/api/trackback/id/tr675714307

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása