HTML

Get Dead US Tour

Punkrock turné az USA-ban. Helyzetjelentések, beszámolók.

Friss topikok

Címkék

2013.12.28. 10:57 gdustour

59. nap, San Francisco - pihenés

Sikerült elég sokáig, majdnem délig aludni, így egész frissnek éreztem magam. Kajáltunk, aztán Mikey-val összeszedtük magunkat, mert aznapra lebeszélt egy erősítő cserét. A turné előtt vett egy Fendert, ami aztán mégse jött be neki annyira, de valaki pont olyat keresett, és egy kis plusz ráfizetéssel adott egy Orange fej+ládát, ami így nagyon jó árra jött ki. Csak el kellett menni érte Sacramentoba. Vagyis végül valahol közelebb találkoztunk, de így is kellett autóznunk pár órát. De legalább egy jót beszélgettünk és élveztük a napsütést. Megtörtént a csere is, nagyon jó arc volt a srác, mondta, hogy mennyire szerette azt az erősítőt, de mióta nem koncertezik már nem tudja kihasználni.

Hazafele meg volt beszélve, hogy beugrunk Oaklandbe Dave-hez, hogy végre szerezzek magamnak némi ajándékot a Get Deadtől. A turné alatt nem akartam bepakolni a bőröndömbe, mert így is volt elég cuccom, és a turné végén nála tették le a merch dobozokat, úgyhogy ezért kellett hozzá mennünk. Kicsit vártunk rá, mert épp kutyát sétáltatott, de aztán gyorsan összeszedtem ami kellett nekem, még kicsit beszélgettünk és elbúcsúztam tőle, legközelebb valószínűleg csak tavasszal találkozunk. Visszamentünk Mike házába, útközben kitaláltuk már, hogy rendelünk kínait vacsorára, úgyhogy ez volt az első dolgunk. Amíg megérkezett, addig kipróbáltuk az erősítőt, tényleg nagyon jó... én mindig Marshall párti voltam, de most elgondolkoztam egy Orange-en. Meg persze korábban a turnén egy Blackstaron is, a Less Than Jake gitárosa azt használ, és nagyon bejött. Ha egyszer rengeteg pénzem lesz veszek mindkettőt. :)

A zenélgetés után megvacsoráztunk, néztünk még filmeket, és korán elaludtunk, mert másnap sajnos indulni kellett. Nekem haza, nekik Coloradoba.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://gdustour.blog.hu/api/trackback/id/tr945714308

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása