HTML

Get Dead US Tour

Punkrock turné az USA-ban. Helyzetjelentések, beszámolók.

Friss topikok

Címkék

2013.12.28. 11:13 gdustour

Epilógus

Nos, elérkeztünk a blog utolsó bejegyzéséhez. Sokat nem akarom bonyolítani, nincs is nagyon mit írni, hiszen a blog magáról a turnéról szólt. Visszagondolva egyáltalán nem bántam meg, hogy itthon hagytam mindent és elmentem erre a 2 hónapos bulira (vagy ingyenmunkára, ahogy nézzük :D ), bár ezt előre sejtettem, hogy nem fogom megbánni. Olyan dolgokat tapasztaltam meg, amikre máshogy ki tudja lett-e volna lehetőségem az életben, így megért minden energiát és elköltött pénzt. Ez alatt a 2 hónap alatt annyi minden történt olyan sűrűn, hogy megfelel akár 2 évnyi mindennapos életnek is. Előre is bocsi a haveroktól, hogy lehet hogy még akár egy évig is mindenről egy-egy turnésztori fog eszembe jutni. :)

Hogy csinálnám-e újra? Érdekes kérdés, és én sem tudom eldönteni. Közben, főleg a nehezebb napokon úgy gondoltam, hogy bár a hosszú turnét simán vállalnám újra, talán a vezetést is, de az ingyen vezetést nem. Ha fizetnek érte, akkor legalább olyankor tudnék arra gondolni, hogy oké, a nehézségekkel nem foglalkozom, mert mégiscsak ezért kapom a pénzt. Aztán ahogy eltelt kicsit több, mint egy hét mióta hazajöttem, most már annyira vágyom vissza az útra, hogy úgy érzem, hogy az ingyen vezetést is vállalnám. :) Persze ha esetleg felkérnek erre, meg fogom gondolni, de az biztos, hogy ezt így egyszer be kellett vállalni, és utólag tudom, hogy jól döntöttem. Persze most jó a saját ágyamban aludni, és akkor fürdeni amikor csak akarok, de közben hiányoznak a srácok, hiányzik az a fura dolog, hogy minden nap ugyanazt csináljuk de mégis minden nap teljesen különböző, egy-egy új kaland.

Köszi mindenkinek, aki olvasta, remélem lesz még alkalmam ilyet írni. Rock! :)


 We're breaking up, it's coming down
 Gotta go now, I'll see you around
 Been gone so long, next town is home
 Wasting away, well that's the way it goes
 
 (Get Dead - This One Is For Johnny [részlet])

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://gdustour.blog.hu/api/trackback/id/tr735714328

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása