HTML

Get Dead US Tour

Punkrock turné az USA-ban. Helyzetjelentések, beszámolók.

Friss topikok

Címkék

2013.12.28. 11:11 gdustour

Statisztika

Összeírtam pár dolgot, ami érdekes lehet.

Össz táv: 23500 km

Ennyit mentünk, utólag kiszámoltam. Ez azt jelenti, hogy a turné első napjától az utolsó vegasi koncertig naponta átlagban kb 500 kilóméter. Hát nem kevés, de ilyen a turnézás.

Koncertek száma: 40

Mindegyiket beleszámolva ennyi volt összesen. Ez nem olyan őrülten sok, de ebben a tempóban igen. Viszont rengeteg tapasztalattal lettünk gazdagabbak. Ja, ez persze a Get Dead koncertek száma, én 44 koncerten voltam a 60 nap alatt.

Nők: 0

Ezt úgyis megkérdezik sokan. És ez bizony egy érdekes adat, ugyanis nem erre számítottunk. Mindenki azt gondolja, hogy egy turné az a bulikról meg a nőkről szól. Voltam már én is turnén, én is ezt gondoltam. :) De azt nem tudtuk, hogy ezen a turnén ennyit kell "dolgoznunk" és ennyire sokat kell utaznunk. Az se segített, hogy minden este mikor vége volt az utolsó zenekarnak, akkor bezárt a hely, a közönséget elküldték. Dehát ilyenek a nagy koncerthelyek, itt nem megy a buli hajnalig. És a közönséget mindig kb fél órával a Get Dead előtt engedték be, amikor már nem volt időnk találkozni senkivel, a fellépés után pakolnunk kellett, aminek a végén alig ültünk le egy sörre a backstage-be, már az Anti-Flag és a Less Than Jake játszott, akiket általában megnéztünk, aztán pakoltuk a merch-öt és indultunk a következő állomásra. Ha pedig véletlenül voltak nők a backstage-ben, ők az ismert zenekarokkal akartak ismerkedni, így aztán nekünk néhány rövid beszélgetésen túl nem sok jutott.

Pénz: +420 dollár

Eredetileg elég jól kiszámoltam, hogy mennyire lesz szükségem, de végül a zenekartól kapott 200 dollárral, meg amit Vegasban nyertem így jött ki a hazainduláskor a pénz. Pedig az utolsó hétvégén San Franciscoban elég lazán bántam vele, de azért semmiképp nem jön rosszul egy kis plusz pénz az ünnepekre.

Testsúly: +3 kiló

Kb ennyit híztam. Ezt teszi az egészségtelen életmód. Egyébként ez is érdekes, mert az európai turnékon fogyni szoktam, de itt annyi gyorskaját ettünk, hogy ez lett az eredmény. És nem csak nálam, a többieknél is.

A leghidegebb: kb -7 fok

Ez Északon volt, akkor, amikor a baleset is történt. Nem volt kellemes ebben az időben szenvedni a cuccokkal, szerencse, hogy vittem magammal kesztyűt, sálat, sapkát :)

A legmelegebb: kb 32 fok

Még az elején a déli részeken, amikor rövidnadrágban is meleg volt. Jó is volt ez október vége felé. :)

A leghosszabb út két helyszín között: 20 óra

San Antonio és Vegas között, de ezt elfeleztük, volt egy éjszakánk aludni. A leghosszabb út egyben Tempe és San Antonio között volt, akkor 18 órát töltöttünk egyhuzamban a buszban. Úgy tűnik, hogy San Antonio mindentől messze van. :D

A leghosszabb vezetésem: 12 óra

Boston és Pittsburgh között. Ez eléggé gyilkos volt, de legalább utána jót aludtam a buszban.

Összetört kisbusz: 1

Hát igen. Ez sajnos örök emlék marad. A jó dolog a rosszban, hogy a végére Mikey megkapta a biztosítótól a pénzt, ami igazából még több is volt, mint amennyiért el tudta volna adni Rose-t, így olyan nagyon nem bánkódott.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://gdustour.blog.hu/api/trackback/id/tr555714323

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása